piątek, 8 marca 2013

Nowości:) // News

Dawno niczego nie pisałam, (jak zwykle przez brak czasu) ale mimo to moja kolekcja wzbogaciła się o dwa nowe lakiery :) Dzisiaj na blogu możecie zobaczyć zdjęcia mani, który zrobiłam kilka chwil temu, w którym użyłam obu nowinek :) A lakiery niebylejakie... jest to (mój pierwszy!!!) OPI (Yoga-ta get this blue), który dostałam od mojego chłopaka;) oraz Revlon (Sterling) zakupiony dzisiaj, w nowej galerii na Marcinkowskiego w Poznaniu (11,99zł). Trzeci - Sally Hansen (430 Brisk blue), już pojawił się wcześniej na blogu.
Do wykonania tego manicure użyłam też płytki Konada m57. Mam nadzieję, że będzie się podobać :)

Recently I haven't written anything (as usual, by the lack of time) but even so my collection has been enriched with two new nail polishes :) Today you can see photos of mani which I made ​​a few moments ago, in which I used both news :) And about nail polishes. .. it is (my first!!!) OPI (Yoga-ta get this blue), which was a present from my boyfriend;) and Revlon (Sterling), which i bought today in new gallery in Poznan (11,99zł - it's about 4$). Third - Sally Hansen (430 Brisk blue), has already appeared on the blog before.
To create this manicure I used Konad plate m57. I hope you will like it :)











1 komentarz: