poniedziałek, 14 stycznia 2013

~~~~Błękitna fala~~~~

Tym razem postanowiłam bardziej pobawić się malowaniem i zamiast iść na łatwiznę i stemplować pazurki Konadem, postawiłam na wzory malowane pędzelkiem. Zaczęłam oczywiście od odżywki (Sally Hansen Miracle Cure, którą widać na zdjęciach). Potem farbką akrylową namalowałam ukośny pasek (ciemniejszy niebieski). Następnie błękitnym Sally Hansen domalowałam resztę wzoru. Na koniec użyłam srebrnego Inglota z cinkim pędzelkiem i trochę brokatowych lakierów na końcówki. I gotowe! Co myślicie o takim manicure?

This time I've decided to have more play with painting and instead of going the easy way and use Konad, I put the paint brush patterns. Of course i started with base coat (Sally Hansen Miracle Cure, which you can see in the photos). Then i used acrylic paint to do diagonal stripe (darker blue). Then i do the rest of pattern with blue Sally Hansen. In the end i used silver Inglot with thin brush, and a little bit of brocaded nail polishes for ends of nails. Ready! What do you thing about this manicure?




Użyte lakiery (od lewej):  /  Used nail polishes (from left):
- Sinful Colors "Nail Junkie 927"
- Sinful Colors "Frenzy 922"
- Inglot srebrny z cienkim pędzelkiem
- Sally Hansen Insta-Dri "Brisk Blue 430"
- farbka akrylowa :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz