środa, 30 stycznia 2013

Red Crackle

Nigdy nie byłam przekonana do lakierów typu "pękające"... Zawsze miałam wrażenie, że wyglądają jak odpryskujący lakier i pewnie nigdy bym ich nie kupiła gdyby nie promocja... Na jednej z zimowych wyprzedaży natrafiłam na naprawdę bardzo przecenione zestawy lakierów W7. I tak stałam się posiadaczką 10 pękających, 2 magnetycznich i 6 normalnych lakierów od W7 (za jedyne 31 zł!). Testując kolory, coraz bardziej się do nich przekonuje, zwłaszcza że lakiery są dobrej jakości.

Poniżej prezentuję kilka zdjęć mojego pierwszego pękającego mani... Kombinacja złota i czerwieni bardzo mi przypadła do gustu ;)

I have never been fan of crackle nail polishes... I always felt that they are looking like damaged nail polish, and probably i never would have bought them if i didn't found the sale... On one of the winter sales i found the set of W7 nail polishes with really good price. And thanks to it i became the owner of 10 crackle nail polishes, 2 magnetic and 6 normal nail polishes from W7 (for only 31 zl!). Testing them i started to convince even to crackles;), they are really good quality.

You can see some photos below of my first crackle mani... The combination of gold and red really appealed to me ;)
                         




Użyte lakiery // Used nail polishes
W7 Red crackle 3212
W7 94 Gold mirror

1 komentarz:

  1. Ta kombinacja kolorów wygląda całkiem sympatycznie. Życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń