środa, 2 stycznia 2013

Początek:)

Po długim czasie zwlekania, w końcu zdecydowałam się założyć bloga, w którym to chciałam pokazać moje małe uzależnienie, jakim są paznokcie i wszystko co się ich tyczy. Przeglądając ostatnio moją kolekcję lakierów doliczyłam się 88, ale liczba ta z dnia na dzień się powiększa. Zawsze lubiłam dbać o pazurki, ale to zainteresowanie zaczęło rozwijać się bardziej jakoś 2 lata temu. Od skończenia liceum (gdzie był zakaz malowania paznokci:() kolor z moich pazurków praktycznie nie schodzi! Eksperymentuję z kolorami i sposobami zdobień, ale wszystko się dzieje na naturalnych pazurkach, chociaż kiedyś też nosiłam tipsy i akryle (paznokcie były po nich bardzo niefajne;/) Na początek chcę Wam pokazać parę fotek pazurków, które kiedyś malowałam. Przepraszam za jakość zdjęć, były robione telefonem komórkowym "na szybko", w następnych postach postaram się o lepsze fotki.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz